استخدام آذربایجان غربی

آخرین اخبار استخدامی و کاریابی آذربایجان غربی

استخدام آذربایجان غربی

آخرین اخبار استخدامی و کاریابی آذربایجان غربی

ماینر بیز

۴۷ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

یک شرکت معتبرِ کسب و کار (بخش خصوصی) جهت تکمیل کادر خود از بین افراد واجد شرایط در امور ذیل پس از گزینش استخدام می نماید:

  • عناوین شغلی:
  1. امور دفتری (مدیریت داخلی)/ ١ نفر/ خانم
  2. پاسخگویی تلفنی در قسمت پشتیبانی/ ٢ نفر/ خانم
  • شرایط :
  1. سواد علمی و عملی کافی و کاربردی
  2. روابط عمومی بالا
  3. بیان عالی و شیوا و ادبیات کلامی شایسته
  4. صبور و با نزاکت به ویژه در برخورد با مراجعه کنندگان
  5. حداقل۲۱ حداکثر ۳۷ سال
  6. تسلط به کاربری کامپیوتر 
تذکر: افراد دارای سابقه کار در مصاحبه دارای امتیاز بیشتری خواهند بود.
تذکر:
لطفا در صورت نداشتن شرایط خواسته شده تماس نگیرید.


جهت هماهنگی و مراجعه حضوری لطفا با شماره تلفن۳۲۲۵۷۴۰۰-۰۴۴تماس حاصل فرمایید.

  • شهر : ارومیه
  • آدرس : خیابان استاد برزگر، پلاک 150، ساختمان نتاکس
  • آی دی تلگرام : netax_support@
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۶ ، ۱۹:۱۲
مدیریت

مرکز مشاوران حرفه ای بیمه ایران با هدف استخدام نیروی فعال از بین نیروهای مستعد و علاقه مند جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در حوزه کارشناسی مشاوره و فروش و ارائه خدمات بیمه ای به همراه آموزش قبل از استخدام دعوت به همکاری مینماید.                                                                  

  • حقوق : حداقل 20.000.000 ریال
  • شهر : ارومیه

اگر به فن بیان و قدرت قانع کردن خود اعتماد دارید و بدنبال شغل خوب با حقوق عالی هستید، همه روزه به آدرس زیر در ساعت 11 الی 13 و 17 الی 18:30 مراجعه فرمایید.

  • آدرس : خ استادان، مجتمع ایران زمین، طبقه اول، واحد دو
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۶ ، ۱۹:۰۳
مدیریت

شرکت رمز افزار گستران سامان ( کجا فود ) در راستای تکمیل بانک اطلاعاتی یکی از محصولات خود که در حوزه کاری اغذیه فروشی ها سرویس دهی می کند جهت تکمیل کادر خود در استانهای اردبیل, آذربایجان شرقی, آذربایجان غربی از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

  • عنوان شغلی : کارمند جمع آوری اطلاعات (پرسش گر)
  • شرایط احراز :
  1. جنسیت: خانم و آقا
  2. تمامی شهرهای استان مد نظر میباشند.
  3. سن بالای ۱۸ سال
  4. دارا بودن فن بیان خوب و روابط عمومی قوی
  5. دارا بودن گوشی هوشمند اندروید
  6. دانشجو بودن و فعالیت پاره وقت نیز قابل قبول می باشد.
  • نکات:
    • شغل ذکر شده تنها جنبه جمع آوری اطلاعات از کسبه رستوران دار می باشد و هیچ جنبه فروش و یا معرفی در آن وجود ندارد و صرفا ورود اطلاعات مجموعه برای شما ایجاد درآمد می نماید.
    • شغل به صورت حضوری می باشد و افراد می بایست از رستوران ها، مجموعه ای از داده ها و تصاویر(بسته به شرایط ممکن) تهیه نمایند.
    • این شغل به صورت پاره وقت و تمام وقت نیز قابل قبول است و شما می توانید به هر میزان دلخواهی برای آن زمان صرف کنید و اطلاعات ثبت کنید.
    • در صورتی که دارای شغل اصلی دیگری می باشید می توانید این شغل را به صورت شغل دوم و یا پاره وقت برگزینید.
    • در صورتی که دانشجو هستید نیز می توانید به صورت پاره وقت در این شغل فعالیت داشته باشید.
    • تسویه حساب بسته به شرایط به صورت ۲۰ الی ۳۰ روزه می باشد
    • ثبت اطلاعات از طریق نرم افزار موبایل نصب شده بر روی گوشی هوشمند شما صورت می گیرد.
    • تمامی افراد با هر وضعیت می توانند بسته به میزانی که درون سامانه اطلاعات وارد می کنند دستمزد دریافت کنند.
  • منظور از اغذیه فروشی ها تمامی موارد زیر می باشد :
    • رستوران ، فست فود ، کافی شاپ ، قهوه خانه ، سفره خانه ، پیتزا فروشی ، ساندویچ فروشی ، تهیه غذا ، کترینگ ، شیرینی فروشی ، بستنی فروشی ، هتل های دارای رستوران ، تالار پذیرایی ، کافه تریا
    تنها افراد ساکن در شهر های استان های درج شده در متن آگهی که دارای شرایط مندرج در جدول هستند می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام نمایند.

    در صورت هرگونه سوال و مشکل می توانید با شماره ثابت زیر تماس حاصل نمایید و یا از طریق شماره تلگرام زیر تنها به جهت ارتباط از تلگرام استفاده نمایید.

    متقاضیان واجد شرایط میتوانند جهت تکمیل فرم استخدامی بر لینک زیر کلیک نمایند.

جهت تکمیل فرم استخدامی کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۶ ، ۲۳:۰۱
مدیریت

شرکت بین المللی تاکسی ماکسیم جهت تکمیل کادر خود به افراد با شرایط زیر نیازمند است.

  • عنوان شغل : کارشناس زبان روسی
  • شرایط احراز : توانایی برقراری مکالمه
  • محل خدمت : آذربایجان غربی و (تهران، آذربایجان شرقی، البرز، قزوین، زنجان، کردستان، اردبیل)

متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

tehran@taximaxim.ir

رزومه ارسالی حتما به زبان روسی باشد. در قسمت عنوان ایمیل حتما عنوان شغلی و نام شهر خود را (به انگلیسی) یادداشت نمایید در غیر این صورت رزومه شما بررسی نخواهد شد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۶ ، ۱۷:۱۴
مدیریت

شرکت بین المللی تاکسی ماکسیم جهت تکمیل کادر خود به افراد با شرایط زیر نیازمند است.

  • عنوان شغل : اپراتور مرکز تماس
  • شرایط احراز :
  1. روابط عمومی قوی و فن بیان عالی
  2. برای شیفت صبح، عصر و شب
  • محل خدمت : کلیه استان های کشور (آذربایجان غربی)

متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

tehran@taximaxim.ir

در قسمت عنوان ایمیل حتما عنوان شغلی و نام شهر خود را (به انگلیسی) یادداشت نمایید در غیر این صورت رزومه شما بررسی نخواهد شد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۶ ، ۱۷:۰۷
مدیریت

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون تصدی منصب قضا در سال 1396 می‌رساند،که ثبت‌نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org از روز یکشنبه مورخ 96/07/23 آغاز و در روز یکشنبه مورخ 96/07/30 پایان می‌پذیرد. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

الف- شرایط عمومی:

1.تابعیت اصلی ایران.

2.اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، ایمان و عدالت.

3.التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت مطلقه فقیه و عدم وابستگی تشکیلاتی به احزاب، سازمان‌ها و گروه‌های غیرقانونی یا هواداری از آن‌ها، مگر در صورت احراز توبه.

4.طهارت مولد.

5.داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی برای انجام کار قضایی به موجب شیوه‌نامه‌ای که به تصویب رئیس قوه‌قضائیه می‌رسد.

6.داشتن کارت پایان خدمت وظیفه، معافیت تحصیلی یا معافیت از خدمت با لحاظ مقررات ماده واحده قانون گذرانیدن مدت خدمت نظام وظیفه فارغ‌التحصیلان دانشکده علوم قضایی در محاکم قضایی کشور.

7. نداشتن سابقه محکومیت کیفری مؤثر.

8.حسن شهرت، اخلاق و امانتداری.

9.عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان‌گردان.

10.داشتن حداقل 22 و حداکثر 40 سال تمام در روز ثبت‌نام.

ب- شرایط اختصاصی:

دارا بودن یکی از مدارک تحصیلی زیر از دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری:

1.کارشناسی حقوق در یکی از گرایش ها؛

2.کارشناسی الهیات با گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی؛

3.کارشناسی فقه و حقوق؛

4.کارشناسی ارشد پیوسته معارف اسلامی و حقوق در یکی از گرایش ها؛

5.کارشناسی ارشد پیوسته الهیات، معارف اسلامی و ارشاد با گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی؛

پ- مدارک مورد نیاز:

1.تکمیل تقاضانامه

2. پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ1.000.000(یک میلیون) ریال بصورت الکترونیکی از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور

3. فایل عکس اسکن شده: داوطلب می‌بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را برای ثبت‌نام اینترنتی آماده نماید.

  1-3- عکس 4 * 3 که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ)

  2-3- عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.

  3-3- اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر 400*300 پیکسل و حداقل 300 * 200 باشد.

  4-3-تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.

  5-3- حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از 70 کیلو بایت بیشتر باشد.

  6-3- حاشیه‌های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

  7-3- حتی الامکان عکس، رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تبصره1- عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تبصره2- درصورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.

تذکر مهم: با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان (این موضوع برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می شود رخ داده است) تاکید می گردد علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری بجای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

ت- زمان ثبت نام و برگزاری آزمون:

1- کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون تصدی منصب قضا در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بند الف و ب این اطلاعیه نسبت به تهیه مدارک خواسته شده بر اساس بند (پ) اقدام و از تاریخ 96/07/23 لغایت 96/07/30 با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند و در پایان ثبت نام به هر یک از داوطلبان کد رهگیری ارائه خواهد شد که داوطلبان لازم است تا پایان کلیه مراحل آزمون این کد را نزد خود نگهداری نمایند. ضمناً یادآور می‌شود ثبت‌نام منحصراً به صورت الکترونیکی می‌باشد و داوطلبان لازم است از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند و ثبت نام به غیر از روش فوق غیر قابل قبول می‌باشد و این دسته از داوطلبان مجاز به شرکت در آزمون نمی‌باشند.

2- آزمون به صورت دو مرحله ای (تستی و تشریحی) است. تاریخ برگزاری آزمون تستی روز جمعه مورخ 96/09/24 و تاریخ برگزاری آزمون تشریحی روز جمعه مورخ 96/11/27 خواهد بود.

3- داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون می بایست از روز چهارشنبه مورخ 96/09/22 با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی فوق نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون تستی اقدام نمایند.

4- ساعت و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج خواهد شد.

ث- مواد و ضرایب امتحانی آزمون تستی:

1.استعداد شغلی (ضریب 2)

2.حقوق مدنی (ضریب3)

3.حقوق تجارت (ضریب 2)

4.آیین دادرسی و اجرای احکام مدنی (ضریب 2)

5.آیین دادرسی و اجرای احکام کیفری (ضریب 3) 

6.حقوق جزای عمومی (ضریب3)

7.حقوق جزای اختصاصی (ضریب 2)

ج- نحوه پذیرش در حوزه های قضایی:

1. داوطلبان در مرحله ثبت نام باید سه استان را به ترتیب اولویت برای خدمت انتخاب نمایند. علاوه بر این سه اولویت داوطلبان در صورت تمایل می توانند یک اولویت به انتخاب قوه قضاییه واگذار نمایند. محل خدمت داوطلبان صرفاً بر اساس ظرفیت استان ها و اولویت های پیشنهادی تعیین خواهد شد.

2. داوطلبانی که موفق به قبولی در مصاحبه علمی و آزمون شخصیت می شوند، به امور گزینش معرفی و در صورت قبولی در تمامی مراحل گزینش، کارآموزی و اختبار پایان دوره به خدمت گرفته خواهند شد. بنابراین تا پایان مراحل یادشده، قوه قضاییه هیچ گونه مسؤولیتی در خصوص استخدام داوطلبان بر عهده نمی گیرد.

 

ملاحظات:

1.این آزمون مخصوص داوطلبان با تحصیلات دانشگاهی است.

توجه : نظر به برگزاری آزمون قضاوت ویژه داوطلبان حوزوی در تیرماه سال 1396 آزمون مجددی، ویژه این دسته از داوطلبان تا پایان سال جاری برگزار نخواهد شد.

2.با توجه به نیازمندی حوزه های قضایی ظرفیت پذیرش برای بانوان محدود است.

3.در راستای اعطای تسهیلات استخدامی به ایثارگران این دسته از داوطلبان از شرکت در این آزمون معاف هستند و لذا می بایست حسب اطلاعیه جذب اختصاصی اقدام نمایند. 

4.ملاک احراز شرایط عمومی و اختصاصی، زمان ثبت‌نام خواهد بود.مسؤولیت صحت و سقم اطلاعات ثبت شده در تقاضانامه به عهده داوطلب است. بنابراین کسانی که شرایط لازم برای شرکت در آزمون را ندارند، باید از ثبت نام در آزمون خودداری نمایند، در غیر این صورت در مراحل بعدی حذف خواهند شد.

5.فرایند جذب عمومی سال 1396 طی دو مرحله تستی و تشریحی خواهد بود و آزمون تشریحی از بین پذیرفته شدگان آزمون تستی به عمل خواهد آمد.پذیرفته شدگان مرحله اخیر به مصاحبه علمی معرفی خواهند شد.

6.رعایت حجاب کامل اسلامی برای بانوان در تمامی مراحل آزمون و استخدام الزامی می باشد.

7.دارندگان شرایط جذب اختصاصی می توانند از آذرماه سال جاری، به تارنمای معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به نشانی www.qazahrm.ir مراجعه و در سامانه جذب اختصاصی ثبت نام نمایند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۶ ، ۱۶:۲۸
مدیریت
جدول زمانی و نکات مهم :
  • مهلت ثبت نام : مهلت ثبت نام از روز یکشنبه ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۶ تا پایان روز یکشنبه ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۶ است.
  • توجه ویژه : در طی مراحل ثبت نام از کلیک برروی دکمه Back مرورگر خود و باز کردن بیش از یک صفحه مرور گر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید در غیر اینصورت به صفحه اصلی بازگشته و مراحل ثبت نام را دوباره انجام دهید.
  • توجه ویژه : ثبت نام  شما فقط وقتی تکمیل گردیده است که در مراحل ثبت‌نام در یک صفحه مجزا از سیستم ثبت‌نام شماره پرونده  ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت نمایید.
  • توجه ویژه : آزمون مخصوص داوطلبان با مدرک تحصیلی دانشگاهی است. شرایط و ضوابط آزمون حوزویان متعاقبا اعلام خواهد شد. متقاضیان آزمون حوزوی اخبار و اطلاعیه‌های مربوط را در تارنمای معاونت منابع انسانی قوه قضائیه به نشانی qazahrm.ir پیگیری نمایند.
  • توجه ویژه : در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در روند ثبت‌نام داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۳:۳۰ الی ۱۵:۳۰ بجز ایام تعطیل با شماره 026-36270062 تماس حاصل فرمایند.
توصیه‌های مهم به داوطلبان گرامی :
  1. داوطلبان باید اطلاعیه ثبت‌نام را به طور کامل مطالعه کرده باشند.
  2. داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در اطلاعیه ثبت‌نام را داشته باشند.
  3. داوطبان لازم است در درج کدملی، نام خانوادگی، نام، مشخصات شناسنامه‌ای، ارسال عکس و تمامی اطلاعات لازم دیگر، دقت و توجه کافی به عمل آورند. بدیهی است در صورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.
  4. در پایان ثبت‌نام اینترنتی تایید صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب است. لذا دقت و توجه کافی در این خصوص به عمل آید.
  5. برای جلوگیری از مشکلات بعدی، حتما اطلاعات درج شده در تقاضانامه ثبت‌نامی را به دقت بررسی نمایید.
  6. داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری، یک نسخه چاپ شده از تقاضانامه تهیه و پس از مطالعه مندرجات آن، آن‌را نزد خود نگهداری نمایند.
  7. داوطلبان لازم است اطلاعات سریال ثبت‌نام، شماره پرونده و کد پیگیری ثبت‌نام دریافتی از سایت را تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری نمایند.
  8. توصیه می‌شود داوطلب فرآیند ثبت‌نام را شخصا انجام داده و شماره پرونده و کد پیگیری دریافتی را نزد سایرین افشا ننماید.
سریال ثبت‌نام مورد نیاز
  • داوطلبان بایستی سریال ‌ثبت‌نام ۱۲ رقمی ثبت‌نام آزمون تصدی منصب قضا- سال ۱۳۹۶ به مبلغ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ ریال معادل صد هزار تومان را از قسمت خرید کارت تهیه نمایند

لینک ثبت نام

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۶ ، ۱۳:۲۱
مدیریت

یک شرکت معتبر تجهیزات پزشکی و مصرفی پزشکی و پخش مواد غذائی و بهداشتی جهت تکمیل کادر  فروش به تعدادی بازاریاب (فروشنده) ماهر و غیرماهر نیاز دارد.
از علاقمندان دعوت میشود جهت همکاری از ساعت ۹ الی ساعت ۱۳ و ۱۶ الی ۱۸ تماس حاصل فرمایند.

  • تلفن های تماس :
۰۹۱۲۰۴۱۴۰۴۴
۰۹۱۴۴۴۰۳۸۰۳
  • شهر : ارومیه


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۶ ، ۱۶:۴۴
مدیریت

به یک نفر نگهبان آقا و متاهل با میانگین سنی 25 تا 35 نیازمندیم.

  • شماره تماس : 09214676338
  • شهر : ارومیه

تذکر1 : در صورت عدم پاسخگویی نام و سن خود رو به شماره پیامک بزنید.

تذکر2 : شرایط به صورت حضوری اعلام خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۶ ، ۱۰:۱۹
مدیریت

مرکز استخدام قوه قضائیه طی اطلاعیه ای اعلام کرد، بدین وسیله به اطلاع همکاران محترم دادگستری و کسانی که مشتاق به استخدام در کادر اداری قوه قضاییه می باشند، می رساند که دفترچه آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه در سال ١٣٩۶ از روز شنبه مورخ ۱۳۹۶/۷/۲۲ بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۶ ، ۲۳:۴۷
مدیریت