استخدام آذربایجان غربی

آخرین اخبار استخدامی و کاریابی آذربایجان غربی

استخدام آذربایجان غربی

آخرین اخبار استخدامی و کاریابی آذربایجان غربی

استخدام آذربایجان غربی

آخرین اخبار استخدامی و کاریابی آذربایجان غربی را در این وبلاگ مرور کنید.
----------
کارفرمایان و کارجویان عزیز جهت ارتباط با مدیریت و درج آگهی از قسمت " تماس با من" در ارتباط باشند.
شایان ذکر است به آکهی های ارسالی از طریق نظرات مطالب ترتیب اثر داده نخواهد شد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

دعوت به همکاری سازمان یونسکو

مدیریت | شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۲ ق.ظ

یونسکو به‌منظور بهبود تنوع جغرافیایی و ترویج عدالت جنسیتی کارکنان خود، به دنبال استفاده از توانایی‌ها و ظرفیت‌های جوانان خلاق و نخبه در رشته‌های مختلف علمی است.

به گزارش استخدام آذربایجان غربی به نقل از ایسنا، بر اساس دستورالعمل یونسکو، کمیسیون‌های ملی باید حداکثر 15 نفر را از بین کسانی که در یکی از رشته‌های علوم آموزشی، سیاست عمومی، علوم طبیعی، علوم پایه، میراث فرهنگی، علوم اجتماعی و انسانی، ارتباطات و اطلاعات، علوم سیاسی و روابط بین‌الملل، اقتصاد، توسعه و همکاری‌های بین‌المللی، حقوق عمومی و بین‌الملل، مدیریت کسب و کار، دارایی، حسابداری، علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات و مدیریت دانش، مدرک دانشگاهی و تخصص دارند و حداکثر سن آن‌ها 32 سال است و در زبان انگلیسی و یا فرانسه دانش عالی دارند، انتخاب و به یونسکو معرفی کنند.

طبق اعلام یونسکو علاوه بر موارد ذکر شده ارزش‌هایی چون صداقت، حرفه‌ای بودن، احترام به تنوع و تعهد به دستورالعمل‌های یونسکو نیز از معیارهای مهم انتخاب افراد است.

افراد برگزیده به‌شکل قراردادی، به‌عنوان کارکنان یونسکو در مقر اصلی و یا دفاتر منطقه‌ای مشغول به کار خواهند شد. برگزیدگان این فرصت را دارند که در 12 ماه نخست خدمت از تجربیات و راهنمایی‌های یک مربی کارآزموده، استفاده کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر تا پایان 9 تیر 97 (ژوئن 2018 )، مدارک خود را که شامل رزومه (در فرمت pdf)، مدرکی که نشان‌دهنده تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه باشد (اسکن شده در فرمت jpg یا pdf، با حداکثر حجم 400 kb) و تصویر آخرین مدرک تحصیلی خود را (اسکن شده در فرمت jpg یا pdf، با حداکثر حجم 400 kb) از طریق آدرس ایمیل unesco@irunesco.org به کمیسیون ملی یونسکو ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22269161-021 تماس بگیرند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی